Кошик
6 відгуків
(097) 503 - 53 - 10 | VIBER / TELEGRAM
Проспект Свободи 7, Ужгород, Україна
Додати відгук
MY Hi-Fi - магазин акустичних систем
+380 (97) 503-53-10

Wharfedale Diamond 12.2 Black Oak

-10%

20 250 ₴/пара

18 225 ₴/пара

  • В наявності
+380 (97) 503-53-10
VIBER / TELEGRAM
повернення товару протягом 365 днів безкоштовно
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Wharfedale Diamond 12.2 Black Oak
В наявностіWharfedale Diamond 12.2 Black Oak
20 250 ₴/пара18 225 ₴/пара
+380 (97) 503-53-10
VIBER / TELEGRAM
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Wharfedale Diamond 12.2

Компанія Wharfedale представила серію акустичних систем Diamond 12. Акцент зробили на високі характеристики та порівняно невисокі ціни. Серія Diamond 12 — це новітня інкарація акустики Diamond, яка з'явилася на ринку ще в 80-ті роки. Однією з головних особливостей серії Diamond 12 став матеріал Klarity, з якого виготовлені дифузори: суміш поліпропілену та слюди покликана додати конусів жорсткості та мінімізувати ефект «забарвлення» звуку. Крім того, драйвери з Klarity отримали м'які підвіси, завдяки чому вони мають «максимально можливу лінійну характеристику».

Wharfedale Diamond 12.2

Інше важливе нововведення — магнітна система з алюмінієвим компенсаційним кільцем. Як стверджується, вона знижує вплив небажаних коливань. Купола твітерів діаметром 25 мм виготовили зі спеціальної тканинної плівки, яка покликана зробити високими відчиненими.


Також компанія Wharfedale звернути увагу на особливу конструкцію корпусів, яка дає можливість вибудувати глибоку й об'ємну сцену. Корпуси акустики зібрані так, щоб їх корисний внутрішній об'єм підсилював роботу динаміків. Багатошаровий сендвіч-дизайн має знизити вплив корпусу на загальну якість і характер звучання. За словами розробників, це робить акустику універсальною в плані музичного матеріалу — так що колонки мають впоратися з будь-яким жанром.

Wharfedale Diamond 12.2

У Wharfedale зазначили, що в новій серії колонок використані кросовери Лінквіца-Райлі четвертого порядку, а також котушки з повітряним осердям (рішення зі старшої цінової категорії). На сьогодні до серії увійшли три пари полочників (Wharfedale Diamond 12.0, Wharfedale Diamond 12.1 і Wharfedale Diamond 12.2), акустика центрального каналу Wharfedale Diamond 12.C і дві версії повнорозмірних підлогових колонок Wharfedale Diamon 12.3 Wharfedale Diamond 12.4. Всі перераховані моделі будуть доступні в чотирьох варіантах забарвлення: чорний, білий, світлий дуб і волоський горіх.

Wharfedale Diamond 12.2

Полірувальні колонки моніторного класу Wharfedale Diamond 12.2 є чудовим вибором під час побудови кабінетної стереосистеми. Завдяки вдало підібраним пропорціям і якісному зовнішньому обробленню ця акустика чудово вписується в житловий інтер'єр. Як і інші моделі оновленої 12-ї серії, Wharfedale Diamond 12.2 виготовлені в корпусах типу «сендвіч», з додатковою демпфувальною прокладкою між двома MDF-панелями. 


Басовий динамік у Wharfedale Diamond 12.2 має діаметр 150 мм і його дифузор виготовлений із тканинного волокна. Структура цього матеріалу дає змогу ефективно протистояти резонансам і паразитним вібраціям, а для підвищення жорсткості діафрагма доповнена поперечними ребрами. Басовик обладнаний потужним магнітом, а широкий еластичний підвіс забезпечує лінійне переміщення діафрагми з великою амплітудою, необхідною для створення переконливого звукового тиску.

Wharfedale Diamond 12.2

Твітер у колонці Wharfedale Diamond 12.2 обладнаний м'яким тканинним куполом діаметром 25 мм і має детальний і водночас дуже комфортний звук. Для упорядковування діаграми спрямованості, а також підвищення прозорості звуку на ВЧ твітер навантажений на невеликий круглий звуковод. Навантаженням басовика так само є щілинний фазоінвертор, що має знижені акустичні шуми. У колонці встановлений роздільний фільтр, схема якого була оновлена, порівнюючи з попередньою версією для подальшого зниження спотворень звуку.

Попри невеликі розміри звучання Wharfedale Diamond 12.2 ударне та динамічне, з чудовим передаванням міді-басу та гарною синхронністю звуку. Завдяки універсальному тональному баласу з приємними оксамитовими середніми частотами колонка чудово узгоджується з більшістю інтегральних підсилювачів популярних марок. За бажання Wharfedale Diamond 12.2 можна використовувати й у фронтальних каналах невеликої системи домашнього кінотеатру, зрозуміло, за відповідної підтримки сабвуфера.

Огляд Wharfedale Diamond 12.2

Довго, чи коротко — вирішили Wharfedale оновити лінійку Diamond. Та не просто оновити, а внести серйозні зміни як у конструктив кабінетів, так і в технічне обладнання. Багато цікавих моментів було відзначено ще на стадії релізу, і ось вони передо мною: нові, загадково відтіняють матовими дифузорами сяйво софітів. Герої сьогоднішнього тестування — Wharfedale Diamond 12.2. ckувати й жаліти!

Оновлення Diamond до цифри 12 містило всю серію акустики для організації домашнього кінотеатру: старші в ній стали підлогові АС Diamond 12.3 і 12.4. Місце центрального каналу зайняла акустика з назвою Diamond 12.C, а для боротьби з конкурентами в ніші поличників вийшло аж три моделі: Diamond 12.0, 12.1 і 12.2. З цього випливає, що сьогодні ми матимемо справу зі старшими поличниками в цій серії. Що ж, пора докладніше розглянути, що цікавого прийшло в лінійку Diamond разом із Карлом-Хайнц Фінком.

Wharfedale Diamond 12.2

Колірна гама, яка доступна для вибору в 12 лінійці Diamond, тепер містить чотири варіанти забарвлення: чорний, білий, світлий дуб і волоський горіх. Мені дібралися поличники в кольорі «грецький горіх» — треба сказати, вони мають досить привабливий вигляд. Лицьова панель пофарбована в чорний глянець, самі ж випромінювачі та їх окантовка — матові та за кольором схожі на графіт. Виключенням стали тонкі обводки випромінювачів — вони теж глянсові. Кабінетам цього разу приділено багато уваги. По-перше, виробник заявляє, що під час їхнього компонування використовувалася конструкція типу сендвіч, тобто стінки багатошарові. По-друге, інженери серйозно задалися і, озброївшись різними сучасними технологіями, знайшли всередині кабінетів такі місця, які неодмінно варто притягнути скобою до протилежної стінки кабінету.

Wharfedale Diamond 12.2

Не менш серйозний підхід виявлений і під час вивчення СЧ/НЧ-драйвера. Як виявилося, він ще ніде не брав участь, і лінійка Diamond 12 для нього — дебютна. Драйвер діаметром 6,5 дюйма розташувався на лицьовій панелі. Його дифузор тепер виготовлений із матеріалу Klarity: суміш поліпропілену та слюди — це явно щось новеньке для Wharfedale. Мабуть, баланс «жорсткість/легкість», який запропонував цей матеріал, виявився найкращим рішенням для лінійки Diamond. Джерела заявляють, що Klarity вийшов дуже нейтральним, якщо розглядати його з боку надання забарвлення звуку, завдяки чому акустика отримує всежарову спрямованість та інші плюшки. Ну, це ми ще перевіримо.

Wharfedale Diamond 12.2

Крім пилозахисного ковпачка, на дифузорі є опуклі частини. З огляду на все це, це ребра для додаткової жорсткості, які мимоволі виконують ще й декоративну роль, оскільки відразу ж привертають до себе увагу. На дотик дифузор здався дуже ніжним і тонким, але тест на проливання пальцем витримав впевнено: хід підвісу спрацював, а дифузор зберіг вихідну форму. Ще одне нововведення, яке стосується внутрішньої частини драйвера — прецизійна магнітна система з епоксидно-скловолоконний магнітною котушкою й алюмінієвим компенсаційним кільцем. Все це неабияк знижує вплив небажаних магнітних коливань на загальну якість звуку, покращує контроль і стабільність роботи драйвера.

Wharfedale Diamond 12.2

Високочастотник, який розташувався в традиційному для нього місці, оточений широким хвилеводом. Купол драйвера має діаметр 1 дюйм — він виготовлений із тканинної поліефірної плівки. Виробник говорить про відкриті, плавні високі частоти та правильне їх розподілу в бік слухача. Тильна панель Diamond 12.2 приготувала кілька сюрпризів: по-перше, вона відрізняється кольором від інших частин корпусу АС, по-друге — там знайшлося дві пари клем для акустичних дротів! Клеми вибудувалися вертикально, драбинкою й дадуть змогу прихильникам дводротового під'єднання влаштувати повний біампінг або, у крайньому разі, бівайринг. У цьому бюджеті знайдеться не так уже й багато полочників, які допускають такі вольності! Вище клеєм розмістилася табличка з назвою моделі та серійником, ще вище — не широкий, але досить глибокий порт фазоінвертора.

Wharfedale Diamond 12.2

Етап прослуховування пройшов не в зовсім звичних рамках, позаяк не всі компоненти, з яких був зібраний сетап, входили до цінової категорії Diamond 12.2. Якщо інтегральник Cambridge Audio CXA61 ще якось можна уявити в системі з подібними АС, то Naim NDX 2, що виступає як джерело — не зовсім. Однак, поглиблено в розгляді особливостей звучання Diamond 12.2. Перше, що помітне, незалежно від жанрів і стилів — це мігча басова лінія, яка спочатку навіть трохи шокувала. Wharfedale, чи це ти? Але не можна сказати, що баса надто багато: все-таки ми маємо продукт, який був спроєктований професіоналами у своїй справі, та й Карл-Хайннц Фінк не допустить такого розуму. Бас вийшов могутнім, глибоким і щільним, але він завжди знає своє місце, і в жодній із композицій не обмежував собі вільностей.

Wharfedale Diamond 12.2

Візьміть, наприклад, трек «Toute Seule» у виконанні Marie Plassard. Басова лінія тут синтетична, досить глибока, і має якийсь перепад тональність, які, до речі, намодні були прожелені одними популярними акустичними системами, які залишили слухачеві лише однотонне бум-бум. На подив, Diamond 12.2 впевнено показали бас різного рівня глибини та тональності. Водночас, з огляду на досить пристойний рівень гучності — жодних паразитних призвуків розрізнити не вдалося: ні фазоінвертори, ні самі кабінети нічим не видавляли свого напруження. Причому, якщо судити по амплітуді ходу дифузора, рівень цієї напруги був досить високий. Браво, Wharfedale! Бравіссімо, Карл-Хайнц Фінк! Якщо ж розглядати швидкісні характеристики цього діапазону — тут не все ідеально. Є частка валяжності — і будь-який суперспід-метал для Diamond 12.2 буде дуже складним випробуванням. Але для звичних нам швидкостей у класичному рокі або в ню-метал або у відповідних електронних жанрах — попередити претензії буде складно. Та й не хочеться в них занурюватися, тому що на тлі вартості цих поличників вони здадуться аудіофільським занудством. Хай там як, у своєму чергувальному блокноті навпроти слова «бас» стоїть «++», а це хоч щось так означає.

Wharfedale Diamond 12.2

З вокалом і середніми частотами загалом Diamond 12.2 працюють акуратно, з часткою стриманості, яка належить до того діапазону, де мешкає високий жіночий вокал. У разіматріння попереднього треку претензій у мене не знайшлося. Але й запис вокалу там відверто кажучи, не найнеймовірніше, хоча й містить у собі бентежні французькі акценти. Набагато цікавіше працювати з Halie Loren і її композицією «С'Est Si Bon». Інтрига залишається, але вокал різноманітніший і грайливий. Тут виникає складність у інтерпретаціях отриманих результатів, тому що в слуховій пам'яті щільно сидить ця ж композиція у виконанні одного з улюблених сетапів. Але сетап цей виступає в іншій лізі, а слухова пам'ять — вона така, їй однаково, які там у кого ліги. Їй подавай тембральних відтінків і нюансів артикуляції. Так ось, у загальних відчуттях — не вистачає відбою Diamond 12.2 за «тонкими матеріалами». Це успішно фіксується, коли знаєш, що «тонкі матерії» в треку є, але в цей момент сприйнятий їх на слух не вийде. З іншого боку, можна поставити себе на місце слухача, який вперше почув цю композицію на цій самій системі. Вихопило б мені емоцій та інтонаційної філігранності? Цілком. На цьому й зупиниться.


Під час роботи Wharfedale Diamond 12.2 з верхньою частиною середньочастотного діапазону чутно, що варіант настроювання, застосований до цих поличок, передбачає деяке комфортне подавання музичного матеріалу. На практиці це виражається в тому, що та частина середніх частот, у якій мешкають сибілянти, спритно приглушена. Тепер «брудні» треки можна слухати голосно й без прищуру, але натомість ми жертвуємо краплею вокальної повітряності. Чи ця втрата критична? За великим рахунком — ні, тому що вона відчувається не як грубий провал діапазону, а як ефективне маневрування автомобіля на чемпіонаті світу з дрифту. На цьому етапі в голову прийшла думка, що подібний підхід до настроювання звуку мені десь уже стикався... Але не будемо поспішати з виведеннями! Потрібно розглянути й високі частоти, щоб висновки були ґрунтуються на загальній оцінці всіх діапазонів.

Wharfedale Diamond 12.2

Втім, ця частина буде найбільш нетривалою: у високочастотному діапазоні Diamond 12.2 зірок із неба не захоплюють. Але й особливих питань до них пред'явити не можна. Частково через те, що в голові вже міцно обладналося вартість цих поличників і, як наслідок, — помірно апетити. З іншого боку — це дійсно прозорі, чисті та детальні високі частоти. До речі, заодно розглянути джазовий напрям — менталізуватися, що це один із найпопулярніших музичних стилів на сьогодні, і обходжувати стороною його не варто.

Wharfedale Diamond 12.2

Але й трек вибере непростий — «Hallelujah Time» у виконанні Christian McBride Trio. Тут і прекрасні перкусії, і швидкісний контрабас, який, на подив, «даймонди» відіграли чітко, без жодних зайвих протяжок або неточностей тонів. Касаемо перкусій — на тлі трохи приглушеної зони високих середніх може створити враження, що високі акцентуються. Але такі висновки передчасні, оскільки, якщо провести умовне порівняння рівня подавання високих і середніх частот, приходить розуміння, що вони йдуть урівень. Як за кількістю, так і за якістю. Кілька слів можна сказати й про будову уявної сцени: вона має глибину та пристойний масштаб, але образи в ній не завжди мають чіткі обриси. Утім, це зауваження не має реалістичного характеру та може залежати від багатьох змінних.

Wharfedale Diamond 12.2

Тепер можна зробити остаточні висновки. Представи підтверджуються: перед нами справжні, британські «варфи», які відбудовані на манері породистого британського звуку! Без сумніву, схожого настроювання подавання можна почути й в інших іменитих британських хайфайників, а й бюджети там зовсім інші! Wharfedale частково ризикнули, віддавши в такий важливий для них момент Карлу-Хайнц Фінку роботу з налаштування нових Diamond. Diamond, Карл! І той результат, який ми отримали за підсумками огляду Diamond 12.2, тільки тішить. Акустика вийшла не такою нейтральною, як її новий дифузор, але натомість слухач отримує цікавий і живий саунд, який не буде втомливим ні за тривалого, ні за гучного прослуховування. Чудовий рівень опрацювання басової лінії за підтримки гідного оформлення інших діапазонів — шанувальників такого подавання шукати не доведеться, вони вже давно серед нас!


Характеристики Wharfedale Diamond 12.2
  • Число смуг 2
  • Кількість динаміків 2
  • Тип корпусу фазоінвертор
  • Тип твітера 25 мм твітер із м'яким куполом, навантаження на круглий звуковод
  • Діаметр і тип НЧ-випромінювача 1 х 150 мм, дифузор із тканинного кевлару
  • Діапазон частот 50 Гц — 20 кГц (±3 дБ)
  • Розширення басів 40 Гц
  • Чутливість 86.5 дБ (2,83 В/1 м)
  • Імпеданс 8 Ом, мінімальний: 3.7 Ом
  • Звуковий тиск 102 дБ (пікове)
  • Рекомендована потужність підсилювача 20-120 Вт
  • Частота кроссовера 2 кГц
  • Вхідні роз'єми 2 пари гвинтових клем
  • Габарити (ШхВхГ) 200 x 335 x 285 мм
  • Вага 8,2 кг
Основні
ВиробникWharfedale
ТипПолична
Користувацькі характеристики
Колір корпусуBlack Oak
  • Ціна: 18 225 ₴/пара

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner