KEF R3 Gloss Black

105 552 ₴/пара
88 800 ₴/пара
- В наявності
KEF R3
Упродовж останніх років KEF R Series має незмінну популярність серед шанувальників марки. Оцінивши потенціал цієї категорії акустики, компанія вирішила зробити R-серію ще кращою, максимально наблизивши її за характеристиками до топової лінійки Reference. У компанія стверджують, що KEF вперше вдалося застосувати таку кількість технологічних рішень і досягти такої високої якості відтворення в акустиці цієї цінової категорії. Ще раз зазначимо, що гучномовці нової R-серії — це не оновлені, порівнюючи з моделями попереднього покоління колонки, а абсолютно нові пристрої: кількість змін, внесених у конструкцію цих акустичних систем, становить 1043!
В основі конструкції моделей нової лінійки — фірмовий драйвер Uni-Q 12 покоління, який обладнаний новою моторною системою для поліпшення звучання на середніх частотах. Крім того, розробники приділили велику увагу впливу на звук проміжку між ВЧ- і СЧ-діафрагмами Uni-Q, який має бути мінімальним, але може розширюватися на певних резонансних частотах. Нова структура та спеціальне демпфування позаду твітера дають змогу позбутися цих резонансів, унаслідок чого високі частоти стали м'якшими, прозорішими та детальнішими.
Як і в інших акустичних системах KEF, СЧ-діафрагма модуля Uni-Q виконує функції своєрідного хвилевода для високих частот, але в моделях нової R-серії на додаток до цього застосована спеціальна кільцева накладка Shadow Flare: вона радикально знижує вплив дифракційних ефектів, що виникають на краях корпусу колонки. Унаслідок звучання акустичної системи стає набагато чистішим і прозорішим. Для нової R Series KEF розробив НЧ-драйвери, які дали змогу домогтися високої якості відтворення баса під час використання динаміків меншого діаметра; останнє було потрібно, щоб зробити фронтальні панелі гучномовців вужчими, у Відповідно до сучасних трендів у дизайні. Нові НЧ-динаміки мають більший хід, обладнані моторною системою з низькими спотвореннями та діафрагмами з підвищеною жорсткістю. Унаслідок колонки нової серії R відтворюють глибокий, потужний, швидкий і артикульований бас.
У новій серії R використовується система внутрішніх розпірок Constrained Layer Damping, яка передбачає додаткове демпфування точок кріплення розпірок до стінок корпусу колонки. Цей метод дає змогу ефективно гасити небажані вібрації.
Як відомо, фазоінверторне акустичне оформлення дає змогу гучномовцю досягти нижчих частот, але часто створює проблеми через турбулентний шум і резонанси порту, які зазвичай «вилізають» у середньочастотний діапазон. Тому перед інженерами KEF стала нова задача — якимось чином нівелювати слабкості фазоінверторної конструкції, зберігши її позитивні сторони. Щоб знайти рішення, дослідний відділ KEF за допомогою методів обчислювальної аеродинаміки та FEA (метод кінцевих елементів) перевірили безліч варіантів фазоінверторних систем і зупинилися на оригінальній конструкції. Порт має розтруби спеціального профілю на обох кінцях, що усуває завихрення повітряного потоку та зменшує поперечні резонанси. Стінки труби виготовлені з гнучкого матеріалу для боротьби з поздовжніми резонансами порту.
Ще одна важлива інновація акустичних систем KEF R Series — захисні грилі з мікрофібри, що виглядає, як замша. Для кожного з динаміків у грилі робиться 1801 отвір, що дає змогу мінімізувати вплив гриля на звучання АС і забезпечити високий ступінь захисту дифузорів. Дизайн колонок нової R Series заслуговує на окреме згадування. У цих гучномовців більш «будовані» корпуси з вузькими фронтальними панелями. Акустика випускається в трьох варіантах колірного оздоблення — чорний лак, білий лак і горіховий шпон. Дифузори динаміків, ніжки гучномовців і логотипи з назвою бренда виготовлені в тих самих кольорах, що й корпусу АС — таке рішення використовується вперше.
До нової лінійки KEF R Series 2018 року входять підлогові моделі R11, R7 і R5, полична R3, АС центрального каналу R2c, а також R8a — спеціальний акустичний модуль для Dolby Atmos.
Опис KEF R3
Колонки KEF R3 належать до нової R серії - 2018 року та приходять на зміну дуже популярним поличним системам KEF R300. Акустичні системи KEF R3 мають вигляд класичного двосмугового «полочника». І дійсно, кинувши погляд, ми бачимо стандартних розмірів низькочастотник і великий металевий СЧ/ВЧ динамік. Насправді ж, перед нами трисмугова акустика, причому жоден випромінювач не можна вважати чимось звичним. Основа моделі: фірмовий СЧ/ЧЧ модуль Uni-Q нового покоління, аналогічний тому, який ми бачили у флагманській акустиці Blade. Особливістю всіх модулів Uni-Q є коаксіальне й одночасно з цим копланарне розташування СЧ і ВЧ динаміків, тобто повне поєднання акустичних центрів обох випромінювачів і за віссю та за глибиною. У результаті, звук виходить з однієї точки, як у широкосмугового динаміка, тобто немає інтерференційних, дифракційних і фазових спотворень, наявних у звичайній двосмуговій акустиці. Водночас зберігаються всі переваги поділу смуг — кожен випромінювач працює у своєму обмеженому частотному діапазоні, що дає змогу отримати найкращу роздільну здатність і динаміку звучання.
У центрі конструкції акустичних систем KEF R3 встановлений ВЧ динамік з алюмінієвим куполом збільшеної жорсткості та потужним неодимовим магнітом. Зовні можна бачити химерну конструкцію, схожу на цитрусовий плід у розрізі. Це — новітня розробка інженерів KEF, розсіювач-хвиль Tangerine Waveguide. Основне його призначення — забезпечити максимально рівну та широку дисперсію звуку, що дає змогу розширити зону комфортного прослуховування. Дифузор середньочастотного випромінювача, у центрі якого є твітер, зроблений зі сплаву магнію з алюмінієм, він має малу масу та посилений ребрами жорсткості. Зовнішній діаметр СЧ дифузора становить 125 мм. Велика магнітна котушка та потужний феритовий магніт забезпечують високу точність і керованість його руху. Модуль Uni-Q зібраний у литий алюмінієвому кошику, що забезпечує вільне відведення повітряного потоку, що виникає під час роботи обох випромінювачів. Кільце під назвою Shadow Flare запозичили в лінійки Reference, і воно, як стверджують інженери KEF, покращує чіткість звучання, особливо в струнних і в перкусії, оскільки не дає з'явитися зайвої дифракції. У минулому поколінні R-серії динаміки оформлялися блискучими алюмінієвими кільцями, у цьому ж — від такого ходу вирішили відмовитися.
Низькочастотний драйвер, встановлений у моделі KEF R3, також досить незвичайний. Його 165 мм дифузор, має складану конструкцію, що складається з легкої алюмінієвої рами, на якій закріплена лицьова частина дифузора майже плоскої форми з композитного матеріалу. Унаслідок цього дифузор має абсолютно жорстку конструкцію. За допомогою підвісу оригінального профілю він встановлений усередині великий литий алюмінієвий кошик і може рухатися в робочому просторі суворо, так що абсолютно не схильний до будь-яких згинальних навантажень, навіть за інтенсивних переміщеннях. Магнітна система та діаметр звукової котушки в цього НЧ випромінювачі збільшені щодо стандартних, що дає змогу йому розвивати високу потужність і мати гарну керованість. Отвір у центрі магнітної системи забезпечує ефективне відведення повітря й охолодження звукової котушки. Акустичне оформлення низькочастотника та корпусу акустики загалом — фазоінверторне. Частоти розділу кросовера в моделі KEF R3 розташовані на позначках 500 і 2800 Гц. Можливо роздільне під'єднання НЧ і СЧ/ВЧ випромінювачів. Під час під'єднання акустики традиційним способом, за допомогою одного акустичного кабелю, замикання клем відбувається за допомогою повороту спеціальних ручок-перемикачів, розташованих на майданчику конекторів. Отже, зовнішніх перемичок не потрібно, і інсталяція має гранично акуратний вигляд.
Модель KEF R3 має дорогий, стильний вигляд і вона абсолютно впізнавана, завдяки характерному шильдику, розташованому на верхній грані корпусу. Грилі, якими можна закрити динаміки, мають приховане від очей магнітне кріплення, тому зовнішній вигляд колонок бездоганний як із ними, так і без. Колонки важкі; кожна важить по 13,5 кг, що для сучасних полочників більш ніж гідно. Деякі елементи конструкції корпусу взяті в LS50: наприклад, система внутрішніх розпірок і шпильок, що стягують стінки один з одним, і система віброізоляції.
Перше враження від звучання — виняткова прозорість і повна відсутність прив'язки звуку до акустичних систем. Також досить швидко виявляється, що слухаючи KEF R3 можна досить вільно переміщатися в бік у межах стереокарти. Водночас звукова картина практично не втрачає природності форм і точності локалізації об'єктів у просторі. Зона комфортного прослуховування дійсно широка. Водночас не можна сказати, що сцена не точна або розмита, простір малюється досить чітко. Навіть за насиченого поліфонічного звуку інструменти не змішуються, не зливаються в купу. На будь-якому жанрі, KEF R3 звучать нейтрально, прозоро, не привносячи жодного забарвлення. Винятково комфортно та рівно відтворюються верхні частоти. Попри достаток металу в конструкції драйверів, жодного характерного призвуку або жорсткості у звуці не спостерігається. Верхній і середній бас відігріваються динамічно, щільно, переконливо.
За правильно організованої підтримки сабвуфера, KEF R3 будуть здатні повноцінно передати весь спектр басових інструментів, але навіть без саба звучать вони досить глибоко. Запас потужності великий, так що в просторій кімнаті не було нестачі ні в гучності, ні в насиченості звуку. Модель акустичних систем KEF R3 можна рекомендувати тим, хто любить точний, нефарбований і водночас комфортний саунд. Широка дисперсія звуку дасть змогу успішно використовувати їх у домашньому кінотеатрі.
Огляд KEF R3 від порталу Stereo.ru
Нове покоління серії R, якщо вірити KEF, взяв від попереднього чи не одну лише букву модельного ряду. У конструкцію внесли понад тисячу змін, фактично створивши абсолютно іншу акустику. На прикладі поличної моделі R3 ми з'ясували, чи пішли ці доробки колонкам на користь. Якщо бути зовсім точною, у конструкції колонок нової серії змінили 1 043 моменти. Усього під індексом R випускаються зараз шість моделей, і з них тільки одна полична — та сама R3. Також до лінійки входять три підлоги, акустика центрального каналу та єдиний двосмужк — Atmos-модуль. У новій серії використовували коаксіали Uni-Q вже 12-го покоління. У R3 стоїть 12,5 см коаксіал, якому в діапазоні від 38 до 400 Гц допомагає 16,5-см басовик. Коаксіальний динамік оформлений спеціальним кільцем діаметром якраз із басовий динамік, причому кільце важливе не тільки з дизайнерського погляду, а й з акустичною: воно, за твердженням розробників, фактично є продовженням звуководу Uni-Q.
Кільце під назвою Shadow Flare запозичили в лінійки Reference, і воно, як стверджують інженери KEF, покращує чіткість звучання, особливо в струнних і в перкусії, оскільки не дає з'явитися зайвої дифракції. У минулому поколінні R-серії динаміки оформлялися блискучими алюмінієвими кільцями, у цьому ж — від такого ходу вирішили відмовитися. За високі частоти тут відповідає алюмінієвий акумулятор із розсікачем-мандаринкою, а середньочастотник отримав алюмінієвий дифузор із фірмовими ребрами жорсткості. У низькочастотному динаміку використовується сендвічна конструкція: до алюмінію додали шар паперу, завдяки чому конструкція стала жорсткішою, і їй стало простіше рухатися в поршневому режимі. Магнітну систему переробили, прагнучи створити однорідніше магнітне поле.
Колонки важкі; кожна важить по 13,5 кг, що для сучасних полочників більш ніж гідно. Деякі елементи конструкції корпусу взяті в LS50: наприклад, система внутрішніх розпірок і шпильок, що стягують стінки один з одним, і система віброізоляції. Весісті полочники, які завглибшки практично вдвічі більше, ніж завширшки, завдяки гострій, точеній граній, симетричній фронтальній панелі та глибокому чорному глянцю здаються дуже солідними. Крім чорного забарвлення, також є білий глянець і рудий горіховий шпон, і для кожного варіанту оформлення динаміки пофарбовані в відповідний колір.
А ось задня стінка симетрією не балує. Гнучкий порт фазоінвертора, теж знайомий за LS50, зрушить трішки вбік, а панель із клемами для під'єднання розташувалася посередині. Під'єднатися, до речі, можна й по біампінгу з бівайрингом. Для фазоінвертора в комплекті передбачена поролонова заглушка. Захисні грилі входять до комплекту акустики та кріпляться до корпусу на магнітах. Для кожного динаміка в мікрофібрі з особливою точністю зробили рівно 1 801 отвір. Яскравих змін у звучанні, що з грилями, що без них, я не помічала.
Умови прослуховування були цікавими: R3 Брудна високо, десь на рівні 100-120 см, але в досить вільному просторі. На відстані пари метрів від акустики низькочастотний динамік, що розташований ближче до вух, перетягував на себе всю увагу, тож довелося сісти якомога далі — кімната для прослуховування дала змогу такі маневри. Для чистоти експерименту R3 містять із декількома підсилювачами — зі стареньким Cyrus 8VS і парою Primare, маленьким I15 і суворим I35. Також міняли та джерела від цифри до стрічки.
Мабуть, я не можу згадати акустику, яка так яскраво та чесно вирізняла б різницю між компонентами тракту під час їх заміни. За відчуттями, від себе KEF не вносять практично нічого — хіба що додають властивій металевим динамікам дзвінкості та легкості на верху, що чудово підходить електронній музиці та міді, що гріється, у джазі. Є й фірмовий акцент на голосі, але чималий і яскравий я б його не назвав — так, прекрасні жінки на кшталт Imogen Heap висуваються вперед над інструментами та семплами, але не заважають стилятися в ніжні аранжування мелодій.
Акцент на верху якраз у треках Imogen Heap дав змогу почути більше подробиць, ніж зазвичай — то тут, то там сідали невеликі, акуратні детальки, що ідеально вписуються в канву композиції, але раніше були непомітними. Той самий акцент під'ясував тріскачки в «Way Out Is In» з останнього альбому The Glitch Mob, помістивши звичний для мене фокус з ритм-секції та псевдоструменевих пилів. Причому сказати, що ритму не було, не можна в жодному разі: у відпрацювання басів ці невеликі загалом поличники не змішували.
Сцену акустика малює об'ємну, чітко розділяючи інструменти. У «Supermoon» 65daysofstatic чітко шарудить справа, а скрипить — саме зліва, і удари барабанів переміщаються точно за паличками. Звуки для такої акустики дуже багато, і то саме «солодке місце», де він найкраще, виявилося досить широким. Особливо добре це було помітно на мелодіях із саундтреку «God of War» — епічних, масштабних, суворих нордичних оркестрових композицій із хором і купою інструментів. Голоси не губилися між гулом струнних і протяжним бумканем ритм-секції.
На Buckethead колонки з одного боку образилися, а з іншого, навпаки,ротоїлися. Від дзижчання Les Paul у «King James» натурально завівся диван, але особливості не найякіснішого запису колонки теж показали. Причому цікаво, що верхні струни у двадцятих ладах помітно домінували над загальною канвою композиції. У зв'язці з Primare KEF вийшов, мабуть, мало не найкращий тандем для електроніки. Бас — не найгучніший, але чіткий, хлюскій і дуже швидкий, що зовсім не розпливається за часом і не забиває деталізацію. Друга частина реміксу «Muse Breaks» від Infected Mushroom перетворилася на мелодію, під яку хочеться рятувати світ, якраз завдяки такому чіткому відпрацюванню баса. За допомогою Cyrus же вдалося подружити R3 зі щільними м'ясистими гітарами та тягучими духовими.
Мабуть, основні особливості звучання R3 — це відвертість і докладність. Колонки витягають із композиції найменші деталі, які начебто в треках є завжди, і їх можна розчути на будь-якій акустиці. Але KEF їх трохи виводять із тіні, не перетягуючи увагу, але правильно, акуратно вписуючи їх у мелодії, ніби б додаючи спецій давно знайомому страві. Перелушувати на цій акустиці звичний набір тестових треків було більш ніж захопливо — практично в кожному з них колонки розставляють акценти дещо інакше, ніж я звикла.
Акустика, здається, тяжіє до досить складних композицій, причому без різниці, звідки береться ця складність — із масштабу оркестру або ж із багатосемплювання музики: KEF зможуть подати кожен елемент мелодії максимально чітко та точно незалежно від його природи. З іншого боку, і прості, ніжні пісні Bic Runga, де її голос супроводжують тільки перебори струн акустичної гітари, R3ощадять так само чесно. До того ж варто враховувати, що в сетапі з цією акустикою характер системи буде визначатися посиленням та іншими компонентами більшою мірою, ніж будь-якою іншою, так що до підбору електронного складника доведеться підійти дуже скрупульозно.
Характеристики KEF R3
- Конструкція Трисмугова акустична система в корпусі з фазоінвертором
- Динаміки випромінювач Uni-Q:
- ВЧ: 1 х 25 мм вентильований з алюмінієвим купольним дифузором
- СЧ: 1 х 125 мм з алюмінієвим дифузором
- Низькочастотний випромінювач:
- НЧ: 1 х 165 мм з алюмінієвим дифузором
- Діапазон відтворюваних частот (-6 дБ) 38 Гц — 50 кГц
- Діапазон відтворюваних частот (±3 дБ) 52 Гц — 28 кГц
- Частоти кросовера 400 Гц, 2.8 кГц
- Рекомендована потужність підсилювача 15-180 Вт
- Чутливість (2,83 В/1 м) 87Дб
- Гармонійні спотворення 2 і 3 гармоніки (90 дБ, 1 м) <0.4% 130 Гц-20 кГц
- Максимальний звуковий тиск 110 дБ
- Опір 8Ω (min. 3.2Ω)
- Габаритні розміри (ВxШxГ) 422 x 210 x 335 мм
- Вага 13.5 кг
KEF R3 купити в Світі Акустики за найкращою ціною в Україні.
Основні | |
---|---|
Виробник | KEF |
Стан | Новий |
Користувацькі характеристики | |
Колір корпусу | Gloss Black |
- Ціна: 88 800 ₴/пара