Kef LS50 Meta Black
73 040 ₴
56 760 ₴
- Під замовлення
Kef LS50 Meta Carbon Black
У нових акустичних системах KEF LS50 Meta встановлений традиційний для акустичних систем KEF драйвер Uni-Q (дивитеся він уже 12-го покоління) доповнений революційною технологією звукопоглинання MAT. Технологія Абсорбувального Метаматеріалу (MAT), розроблена інженерами KEF у співпраці з гонконгською компанією Acoustic Metamaterials Group, як випливає з назви, передбачає застосування штучно створеного матеріалу (метаматеріалу), який поводиться як «акустична чорна діра» (або так написано в офіційному прес-релізі KEF), поглинаючи практично всю звукову енергію від тильного боку динаміка, і водночас займає мінімум простору в корпусі акустичної системи.
Технологія MAT компанії KEF полягає у використанні спеціальної лабіринтоподібної структури, кожен із сегментів якої поглинає звук у певній смузі частот. KEF недарма говорить про те, що ця структура поводиться як «акустична чорна діра», оскільки MAT дає змогу поглинути 99% небажаної звукової енергії, тоді як традиційні абсорбери, як-от синтепон, забезпечують поглинання тільки 60%. Колонки KEF LS50 Meta під'єднуються до підсилювача за допомогою двох універсальних клем. Кросовер (з частотою розділу 2,1 кГц) складається з двох плат (вони видалені один від одного ближче до бічних стінок). Усі деталі інтегруються на них методом навісного монтажу.
Монітори KEF LS50 Meta вийшли на подив мініатюрними — з вигнутою фронтальною панеллю формату A4 і глибиною 30 см. Серце KEF LS50 Meta — коаксіальний драйвер Uni-Q (що являє собою кільцеподібну 5,25" HЧ-головку в центрі якої встановлений 1" купольний твітер) останнього покоління. Вага кожного монітора — понад 7 кг. Це свідчить про високу добротність корпусу та використання в випромінювачах великих і важких магнітів. Масивна вигнута фронтальна панель, спеціальні металеві штирі (скріплювальні фасад із задньою стінкою), спеціальні розпірки, що з'єднують верхню грань із основою й бічними стінками плюс особливі демпфувальні матеріали — все це покликане нейтралізувати зайві внутрішньокорпусні призвуки для досягнення розкутого і водночас природного та точного звуку. Особливу роль у конструкції моніторів відіграє фазоінвертор, вихідний порт якого в цьому разі був виведений на задню стінку акустичної системи.
Однак стильна зовнішність і високотехнологічна оснастка інтригують користувача набагато менше, ніж звучання. Коли KEF LS50 Meta вперше зазвучили, було важко повірити, що такий масштабний і соковитий звук відтворюється такими компактними моніторами, а не великими підлоговими гучномовцями. Під час прослуховування виникало бажання прогулятися уздовж музичної сцени (як на концерті), щоб дивитися на музикантів з різних боків. І, варто визнати, що (у разі досить гарних записів) це цілком вдавалося. Драйвер Uni-Q дійсно забезпечує дуже реалістичну й об'ємну звукову сцену.
Тембральний характер звуку та вперто здивував моніторною точністю практично у всьому робочому частотному діапазоні, що дає змогу використовувати KEF LS50 Meta в студії звукозапису. Деяке забарвлення звучання має лише в зоні глибокого баса (де-то нижче ніж 100 Гц) — все-таки "кільце" вуфера вносить свою "родзинку" (порівнюючи з басовиком традиційної конусної конструкції.). Використовуючи KEF LS50 Meta у професійній студії, варто враховувати цю особливість. А ось для домашнього прослуховування така оксамитова "басовітність" особливо не завадить. Можливо, шанувальникам інфранізу має сенс подумати про додатковий сабвфувер.
Однак тим, що слухає "чисті жанри" (класику, джаз, автентичну етоніку), баса буде більш ніж достатньо. У будь-якій точці приміщення звук буде дуже точним і деталізованим. Акустичні системи KEF LS50 Meta доступні в чотирьох варіантах оброблення: до вже доступного сірого (Titanium Grey) і чорного (Carbon Black) додадуть білий (Mineral White) і синій (Royal Blue Special Edition). Колонки можна поставити на будь-яку плоску поверхню або на випущені KEF стійки S2, точно відповідають гучномовцям за розміром і кольором.
Огляд KEF LS50 Meta
Справжні шанувальники марки KEF, звісно, пам'ятають, на честь чого були випущені ці двосмугові монітори та чому вони отримали цифру «50» в назві. І ось через 9 років з пам'ятного ювілею KEF ця ж акустика, що була особняком у модельній гамі, виходить знову — вже з приставкою «Meta». Нумо розбиратися, чи не помилилася KEF у своїх розрахунках? Це перша у світі система з технологією MAT — з дисками з абсорбувального «метаматеріалу», що має феноменальне звукопоглинання, отримане завдяки хитрому, математично прорахованій лабіринтній структурі. Власне, цей факт і відбитий у назві нової версії відомої моделі.
Інженери KEF взяли на озброєння розробку гонконгської компанії Acoustic Metamaterials Group, за допомогою якої можна практично повністю усунути зворотне випромінювання твітера, створивши у такий спосіб ідеальні умови роботи. «Метаматеріал», на відміну від інших акустичних абсорбentів, поглинає не 50-60% звукової енергії, а до 99%! Цілком логічно, що для дебюту революційної технології була обрана не просто добре відома, а наявна грандіозний успіх у меломанів ювілейна полкова модель LS50. Новинка має загалом вигляд точно так само, як і оригінал дев'ятирічної давності, дизайн якої створювався ще Саймоном Девісом, але, подивившись, можна помітити цілу низку дрібних відмінностей: задня панель отримала злегка опуклу форму, змінилося оформлення порту фазоінвертора, з'явилися виїмки біля клем і невеликий східчастий перехід від боковин до заднього щита, а заглушки в кутах для кріпильних болтів, навпаки, тепер усунені. Змінився і вибір колірних варіантів (у новій гамі немає червоного кольору).
Але, звісно, набагато цікавіше внутрішні зміни. Ключове поліпшення — фірмові соосні динамки Uni-Q новітнього 12 покоління, які розроблялися на базі драйверів для просунутої серії R. Завдяки змін магнітної системи та додатковій оптимізації підвісів за заявами розробників, вдалося отримати на 40% більш гладку АЧХ у всій смузі відтворюваних частот (широти останньої не змінилися). А той самий «метаматеріал» дав змогу так поліпшити умови роботи легкого 25-міліметрового купола (дисперсія якого із зовнішнього боку задається фірмовим фазовирівнювальним елементом Tangerine), що спотворення всієї збірки знизилися до абсолютно Низьких для акустики значень у 0,07% (указано для звукового тиску 90 дБ).
А тепер — те, що хочеться додати особисто від себе. Як і раніше, викликає захоплення задемопфованість усіх стінок АС. Простукування не дає «камінного» монолітного ефекту (що добре — акустика не має бути вже зовсім «мертвою»), але механічний відгук виходить дуже тихим і загасає миттєво — краще, ніж у будь-якої класичної системи з корпусом MDF. За деякими відомостями, під час розроблення LS50 Meta були застосовані складніші стяжки та дорожчі демпфувальні матеріали. Що, найімовірніше, і слугує поясненням вищої ціни.
Також хочу звернути увагу на дві фірмові деталі, характерні для всіх сучасних головок Uni-Q — рельєфні виштампування на дифузорах і хвилясті радіусні складки на підвісі Z-Flex. Перші слугують для підтримки поршневого режиму роботи та зниження металевого резонансного відтінку в тонких алюмінієвих дифузорів. Друга інновація забезпечує умови для максимально лінійного ходу рухомої системи в широкому діапазоні амплітуд. І коротко про фільтри. Виробник не вказує жодних змін, крім одного: частота розділу знижена з 2,2 до 2,1 кГц.
Перші LS50 у наших тестах підкорили різною й повноцінною динамікою, яку ніяк не тиснеш від систем із не надто високою чутливістю. Так, їх треба було бездоганно навантажувати потужністю, але
довести ці поличники до явного перевантаження на басах можна було лише якимось нелюдським рівнем гучності. Нові моделі ведуть себе схожим способом. Ми слухали їх з мережевим інтегральним Primare i25, і на слух було складно визначити, здавалося б, най банальнішого — ту саму граничну гучність. Додаєш і додаєш рівень, а жодної компресії, жодних спотворень, які зазначили б на наближення до критичної позначки, немає й у помині! Це дуже крута ознака — щоб забезпечувати комфортне чисте звучання на такій гучності, підсилювач має мати реально марні спотворення. Але закони фізики це не скасовує — поріг гучності, за яким з'являються характерні ознаки перевантаження, все ж є і його краще не перевищувати.
Бас — дуже рівний, приємно ударний і докладний, починаючи з 50-60 Гц. Але це не означає, що системам потрібна підтримка сабвуфера (він якраз може знизити швидкість і приголомшливу текстурність). Але якщо у вас з'явиться бажання побудувати трифонічну систему, заповнити найнижчий діапазон і підняти рівень неспотвореного SPL (обмежено смугу на LS50 Meta), то сабвуфер вибирайте найвищого класу. У KEF
до речі, є кілька закритих моделей із пуш-пульною роботою драйверів, які дуже згинаються в настроюванні. Раніше багатьом системам з Uni-Q, на мою думку, трохи бракувало чистоти та гарної повітряності, але нові LS50 виняток із цього ряду — я полагаюсь, якраз завдяки застосуванню «метаматеріалу». Лінійність на ВЧ зразкова, нюансування найглибша, всі дрібні деталі органічні та проявляються на будь-яких динамічних рівнях, включно з близькими до граничних.
Сцена — у найкращих традиціях соосних випромінювачів: точкова локалізація, зрозумілі плани, чіткий поділ. Не може бути претензій і до загального характеру передавання НЧ/ВЧ. Акустика дає щільні та чіткі образи, не додає якісь своїх відтінків. Але цей «студійний» спосіб відмальовування сцени підкріплюється ще широким динамічним і частотним діапазоном. Іноді складається повна ілюзія звучання дорогих підлогових АС і, полагаючись, деякі аудіодилери навіть черпають на озброєння цей ефектний трюк під час демонстрації.
Перед тестом у мене були сумніви щодо того, чи варті ці системи тих грошей, які за них просили — все-таки різниця щодо колишніх досить чимала, до ціни ніби додали «налог» на легендарний статус моделі. Тепер жодних сумнівів — KEF LS50 Meta стоять кожного рубля. Вони просто перейшли в іншу лігу і, як будь-яка акустика, що виросла в класі, тепер вимагають оточення з серйозних
компонентів. І ось чому я з такою нетерпінням чекає появи приставки «Meta» на інших АС британського бренда. Впевнена, ця технологія має такий потенціал, що здатна вивести всі моделі KEF на новий рівень.
Характеристики KEF LS50 Meta
- Конструкція: Двосмугова з фазоінвертором
- Динамік ВЧ: 25-міліметровий (1-дюймовий) вентильований з алюмінієвим купольним дифузором
- Динамік СЧ: 130-міліметровий (5,25-дюймовий) з дифузором із магнієво-алюмінієвого сплаву
- Діапазон відтворюваних частот (-6 дБ): 47 Гц - 45 кГц
- Діапазон відтворюваних частот (±3 дБ): 79 Гц - 28 кГц
- Частота кроссовера: 2,1 кГц
- Необхідна потужність підсилювача: 40 - 100 Вт
- Чутливість (2,83 В/1 м): 85 дБ
- Номінальний опір: 8 Ом (мінімальний 3,2 Ом)
- Максимальний рівень звукового тиску: 106 дБ
- Габаритни: 302 х 200 х 278 мм
- Вага: 7,8 кг.
Дивитися інші моделі поличної акустики Kef — ПЕРЕЙТИ В КАТАЛОГ
Kef LS50 Meta купити за найнижчою ціною в магазині Світ акустики. Доставка по всій Україні. Оплата у разі отримання. Гарантія.
Основні | |
---|---|
Виробник | KEF |
Стан | Новий |
Тип | Полична |
Користувацькі характеристики | |
Колір корпусу | Black |
- Ціна: 56 760 ₴